В Hugsy вярваме, че комфортът започва с правилния избор. Ако получената пижама не отговаря на очакванията ви – неподходяща е като размер или просто не ви допада – можете да я върнете или замените в рамките на 14 дни от датата на получаване.
Как да направите връщане или замяна?
За да заявите връщане или замяна, е необходимо да се свържете с нас на имейл info@hugsy.bg
Връщането е възможно само за пижами, които са чисти, неносени и в състояние да бъдат предложени отново за продажба.
Молим да не изпращате пратки обратно, без предварително да сте се свързали с нас на посоченият имейл.
Условия:
Продуктите трябва да бъдат в ненарушен търговски вид – без следи от употреба, без аромати и в оригиналната си опаковка.
Пижамите могат да се връщат или заменят, стига да отговарят на горните условия.
Продукти, които не отговарят на условията за връщане, няма да бъдат приети, съгласно Закона за защита на потребителите.
Транспортни разходи:
При стандартно връщане или замяна (когато няма фабричен дефект или объркване от наша страна), транспортните разходи са за сметка на клиента.
Ако има установен фабричен дефект, открит по време на опция „преглед при доставка“, Hugsy поема разходите по връщането и изпраща нов артикул за своя сметка.
Възстановяване на суми:
След като получим и прегледаме върнатия от вас продукт, ще ви изпратим потвърждение с информация дали възстановяването е одобрено. При одобрение, сумата ще бъде автоматично възстановена по банков път до 10 работни дни.
Имайте предвид, че в зависимост от политиката на вашата банка е възможно допълнително забавяне при отразяване на превода.
Ако са минали повече от 14 работни дни от одобрението и все още не сте получили сумата, моля, свържете се с нас на info@hugsy.bg.
Ако имате нужда от съдействие – не се колебайте да се свържете с нас на лично съобщение в социалните мрежи или на имейл – info@hugsy.bg. Hugsy е тук, за да ви носи уют, дори когато не всичко е идеално от първия път. 💛