ОБЩИ УСЛОВИЯ

на онлайн магазин Hugsy

Настоящият документ съдържа Общите условия, съгласно които ние, Лина 1968 ООД, нерегистрирано по ДДС, предоставяме стоки чрез онлайн магазина hugsy.bg.

Сайтът се управлява от:
Лина 1968 ООД
Имейл за контакт: info@hugsy.bg

Настоящите Общи условия уреждат отношенията между търговеца и всяко лице (наричано по-долу Потребител), което използва сайта и/или закупува стоки от него.

1. ОБЩИ ПОЛОЖЕНИЯ

1.1. Чрез използването на този сайт, Потребителят се съгласява с настоящите Общи условия.

1.2. Онлайн магазинът е достъпен без задължителна регистрация и не изисква въвеждане на пол при извършване на поръчка.

1.3. Продавачът има право да променя Общите условия по всяко време, като задължението му е да публикува актуализираната версия на сайта.

2. ПОРЪЧКИ И ДОГОВОР

2.1. Поръчките се правят онлайн чрез попълване на формата за поръчка, в която клиентът предоставя необходимата информация за доставка и контакт.

2.2. С подаването на поръчка, Потребителят сключва договор за покупко-продажба от разстояние с Лина 1968 ООД, при условията на ЗЗП (Закон за защита на потребителите).

2.3. Поръчката се счита за приета, когато Потребителят получи потвърждение по имейл или телефон.

3. ЦЕНИ И ПЛАЩАНЕ

3.1. Всички цени в сайта са в български лева и са крайни. Тъй като фирмата не е регистрирана по ДДС, цените не включват ДДС и не се начислява допълнително.

3.2. Плащанията се извършват чрез:

  • наложен платеж при доставка чрез Спиди или Еконт,
  • банков превод (по изключение, при предварителна уговорка).

3.3. За продажби на базари, фирмата използва касов апарат и издава касов бон при всяко плащане.

4. ДОСТАВКА

4.1. Доставката се извършва чрез куриерски фирми Спиди и Еконт, като клиентът може да избере предпочитания начин при поръчка.

4.2. Срокът за доставка е между 3 и 5 работни дни след потвърждение на поръчката, освен ако не е уговорено друго.

4.3. Цената на доставката се определя според тарифите на избрания куриер и е за сметка на клиента, освен ако изрично е обявено, че е безплатна.

5. ОТКАЗ ОТ ПОКУПКА И РЕКЛАМАЦИИ

5.1. Съгласно Закона за защита на потребителите (ЗЗП), Потребителят има право да се откаже от договора от разстояние, без да посочва причина, в срок от 14 дни от получаване на стоката.

5.2. За да упражни това право, Потребителят трябва да изпрати ясно заявление за отказ чрез имейл, като стоката се върне в търговски вид – неносена, неповредена и с оригинална опаковка (ако е приложимо).

5.3. Потребителят заплаща разходите по връщането на стоката, освен ако не е доставена грешна или дефектна стока по вина на Продавача.

5.4. При получаване на върнатата стока в подходящ търговски вид, Продавачът възстановява платената сума по банков път в срок до 10 работни дни.

5.5. Продукти, изработени по индивидуална заявка на клиента, не подлежат на връщане, освен в случай на фабричен дефект или грешка от страна на Продавача.

6. ЛИЧНИ ДАННИ

6.1. Лина 1968 ООД е администратор на лични данни и се задължава да ги събира, обработва и съхранява законосъобразно и добросъвестно, съгласно Закона за защита на личните данни и Регламент (ЕС) 2016/679 (GDPR).

6.2. Предоставените от Потребителя лични данни (име, телефон, адрес за доставка, имейл) се използват единствено за целите на обработка и доставка на поръчката.

6.3. Продавачът не изисква въвеждане на пол при поръчка.

6.4. Личните данни не се предоставят на трети лица, освен на куриерските фирми, необходими за извършване на доставката.

6.5. Всеки Потребител има право на достъп до своите данни, корекция или изтриване, както и право да подаде жалба до Комисията за защита на личните данни.

7. АВТОРСКИ ПРАВА

7.1. Цялото съдържание на сайта – текстове, изображения, дизайн, продукти и описания – е собственост на Лина 1968 ООД и/или неговите партньори и е защитено по Закона за авторското право и сродните му права.

7.2. Копирането, разпространението или използването на части от съдържанието без писмено разрешение е забранено.

8. СПОРОВЕ И ПРИЛОЖИМО ПРАВО

8.1. В случай на спор, Потребителят може да се свърже с Продавача на посочения имейл адрес, като страните ще се стремят към доброволно и приятелско уреждане.

8.2. При нерешим спор, компетентен е съответният български съд.

8.3. Потребителят има право да подаде жалба и чрез платформата на ЕС за онлайн решаване на спорове: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Количка0

Количка

hugsy.bg
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.